28 Januari 2015

Vaknade kl 1 idag vilket Àr helt sjukt eftersom jag gick och la mig vid 23 tiden igÄr. Antar att jag behövde sova ut, kÀnde mig dock fortfarande trött sÄ tog en nap vid 17 till typ 19 sÄ det senaste dygnet har jag iprincip bara sovit. Jag hostade inte lika mycket inatt vilket verkligen Àr skönt! Har faktiskt lyckats Àndra headern ocksÄ, tyckte inte att det var sÄ kul att ha kvar samma som jag fixade nÀr jag vara aupair. Nu sitt jag och saga (min roomie) och kollar pÄ ringaren i notre dame, mysigt med gamla disneyfilmer.
Idag har jag vart hemma frÄn jobbet i 4 dagar vilket Àr det lÀngsta jag nÄgonsin har vart hemma pga sjukdom, kÀnns jÀttekonstigt och jag börjar bli riktigt rastlös! Jag Àr psykiskt pigg och fysiskt helt slut Àven om jag inte gör nÄgonting hela dagarna. Hoppas att jag vaknar upp imorgon och kÀnner mig pÄ topp!

Kommentarer

Kommentera inlÀgget hÀr:

Namn:
Kom ihÄg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0