25 Januari 2015

Jag har glömt att berÀtta att vi har fÄtt veta vÄra sommardestinationer! Jag fick mitt första val sÄ jag kommer att spendera sommaren pÄ Mallorca som airport guide! Det ska bli kul, om nÄgra veckor kommer vi fÄ veta nÀr vi byter destination.
IkvÀll ska jag och min roomie Regitze ha myskvÀll, det Àr hennes sista kvÀll hÀr innan hon flyttar till puerto rico dÀr hon ska jobba som serviceguide istÀllet för airport. Kul för henne men mindre kul för mig som förlorar en vÀldigt bra roomie. Hon har lagat middag som vi alldeles strax ska Àta, sÄn lyx att bara chilla och fÄ middagen lagad!
Jag kom Àven hem igÄr till en bÀddad sÀng och en ny laddare! Min har vart trasig över en mÄnad och jag har bara hittat svindyra laddare eller billaddare..
Det blev Àven utgÄng i mÄndags, vi "firade" regitzes sista guide mÄndag innan hon flyttar, Àven om det bara Àr till puerto rico. Lite bilder frÄn mÄndagen:
Jag har Ă€ven gĂ„tt och blivit sjuk IGEN! Jag hann typ vara frisk i tvĂ„ dagar, vad hĂ€nder med mitt immunförsvar?! Denna gĂ„ng Ă€r det halsen, halsen Ă€r irriterad och jag hostar sĂ„ mycket att jag nĂ€stan spyr och som plus i kanten sĂ„ har jag Ă€ven feber. Är sĂ„ trött pĂ„ att vara sjuk nu. Har vart hemma frĂ„n jobbet idag vilket jag hatar, kommer förmodligen vara hemma imorgon ocksĂ„ för jag mĂ„r fortfarande skit. Mamma och mormor Ă„kte hem i torsdags ocksĂ„, veckan fick jĂ€ttesnabbt men vi hann med nĂ„n stranddag, shopping och Garbo's (typ som Wallmans)

Kommentarer

Kommentera inlÀgget hÀr:

Namn:
Kom ihÄg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0