9 April 2015

Tiden springer ivĂ€g frĂ„n mig och jag hinner inte med. Imorgon Ă€r det dags att ta ett sista hejdĂ„ till de kollegorna jag inte ska jobba med nĂ€sta sĂ€song. MĂ„nga har redan Ă„kt och jag hatar verkligen att sĂ€ga hejdĂ„. Har sĂ„n extrem separationsĂ„ngest Ă€ven om jag vet att jag kommer kunna trĂ€ffa de jag vill trĂ€ffa igen men det blir ju aldrig samma sak igen. Började packa igĂ„r, vilket Ă€r vĂ€ldigt olikt mig men jag har inte riktigt insett att jag faktiskt Ă„ker imorgon. Jag kommer sakna lĂ€genheten sjukt mycket och min fina roomie saga. Jag har i allfall haft sĂ„ sjukt roligt de senaste veckorna, ja hela sĂ€songen har vart sjukt rolig, det Ă€r sĂ„ mycket som kan hĂ€nda och Ă€ndra sig pĂ„ 6 mĂ„nader. I Sverige sĂ„ försvinner 6 mĂ„nader utan att man mĂ€rker nĂ„gon skillnad men de senaste 6 mĂ„naderna Är sĂ„ stor skillnad frĂ„n start och slut, jĂ€tte svĂ„rt att förklara och det kĂ€nns inte som att jag gör ett bra försök i ĂĄtt göra mg förstĂ„dd men förhoppningsvis sĂ„ fattar ni. Nu ska jag gĂ„ upp och fixa frukost och sen mĂ„ste jag till kontoret och likvidera en sista gĂ„ng innan jag mĂ„ste införskaffa en ny vĂ€ska, tĂ€nkte att det fanns en möjlighet att jag skulle fĂ„ plats med allt i en vĂ€ska men insĂ„g igĂ„r att det Ă€r helt omöjligt. Vicitic smsade igĂ„r och sa att de har jĂ€ttebilliga vĂ€skor pĂ„ en av kinaaffĂ€rerna, bara 18 euro för en stor vĂ€ska, perfa! TĂ€nkte att jag packar de sakerna jag inte bryr mig sĂ„ mycket om sĂ„ den behöver inte ha vĂ€rldens bĂ€sta kvalitĂ©. Lite sangria fix innan utgĂ„ng
vi har Àven hunnit med att fira pÄsk!
tacokvÀll har vi ocksÄ hunnit med
vi hade Àven en jÀtterolig kickdown med tema "turism"
det har Àven regnat lite, öste ner en hel dag, dÄ fick jag lite lÀngtan efter Sverige en varm sommarnatt nÀr det precis har slutat regna och det luktar sÄ som det båra kan lukta pÄ sommaren efter regn..
sÄ har det sjÀlvkårt hunnits med lite fler guide mÄndagar
har haft sÄn otrolig tur att trÀffa sÄ mycket fina mÀnniskor och helt otroligt att jag har haft tvÄ helt underbara roomies, inte alltid man har turen att funka och faktiskt tycka om sin roomie och att jag fick chansen att bo och lÀra kÀnna tvÄ helt underbara mÀnniskor.
IgÄr jobbade jag sista dagen pÄ LPA airport vilket bÄde kÀndes skönt och lite trÄkigt. Steven (min ansvarige) Àr sjukskriven för att han brutit armen men han kom och ha hejdÄ och gav mig massa mintchoklad för att vi har pratat om att jag Àlskar det och sen fick jag ett jÀttefint kort.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Åh finis! Du Ă€r underbar skattisen <3

2015-05-22 @ 18:46:25

Kommentera inlÀgget hÀr:

Namn:
Kom ihÄg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0