24 juni 2014

Ångest... Den senaste veckan har vart vĂ€ldigt fartfylld. Jag har snittat 3-5 timmars sömn varje natt sĂ„ kĂ€nner mig ganska sliten. Men det har det verkligen vart vĂ€rt. Nu dĂ€remot.. Jaa jag vet inte riktigt. Brukar alltid vara sĂ„hĂ€r 1-2 veckor efter och jag hatar det verkligen, som vĂ€rldens tönt.
Jag och Sanna var ute lite ikvÀll och drack lite drinkar och spelade biljard, vÀldigt kul. Finns dock sÄ mycket vidriga killar hÀr och direkt man sÀger att man ör frÄn Sverige sÄ tÀnds nÄtt Ànnu vidrigare i deras ögon " oooomg sweeeeeeden, I have a friend that lives in Oslo" u get the picture. Imorgon Àr vi lediga sp dÄ ska dagen spenderas pÄ stranden och sen pÄ kvÀllen ska vi in till Korfu town, det blir sÀkert jÀttekul men just nu kÀnner jag bara för att sÀtta pÄ acn och lÀgga mig under tÀcket och stanna dÀr hela dagen... We'll see.

Kommentarer

Kommentera inlÀgget hÀr:

Namn:
Kom ihÄg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0