7 juli 2014

 
 
Jaa, sen senast har jag hunnit vart döds sjuk (nÀstan i alla fall) jag hade nÄn vidrig halsinfektion vilket resulterade i fyra nÀtter med 40 graders feber. Jag vaknade varje natt och det kÀndes som att jag hade duschat, den kÀnslan. Och den plus 35 grader utomhus pÄ det. Nu mÄr jag iallafall bra! Jag har hunnit att ha en superkul utgÄng förra lördagen (karatefylla) med Andrea och Simone. I tisdags Äkte vi till kavos och jag kan vÀl erkÀnna att jag kÀnde mig gammal. Det ör typ som ayianapa fast 8 Är försent. Men vi hade kul ÀndÄ. IkvÀll var jag ute med Andrea och Sarita. Sarita föredrar i vanliga fall att sova men jag lyckades tvinga med henne ut ikvÀll och hon blev dyngrak vilket var kul!
 Imorgon börjar vi jobba kl 9, vilket kommer att vara ok för mig, lite trött men vet inte om min kÀra kollega kommer klara av att sitta upp! we'll see. 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlÀgget hÀr:

Namn:
Kom ihÄg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0