Long time no see

 
 
Mer Àn tvÄ Är sen jag bloggande sist! 
Det gÄr fort nÀr har roligt! Sen senast sÄ har jag hunnit jobba pÄ tvÄ olika stÀllen dÀr jag trivts utomordentligt pÄ bÄda tvÄ faktiskt.
Har dock hela tiden kÀnt att jag vill ivÀg igen, ut och resa sÄ i januari tog jag tag i saken och sökte till Fritidsresor.
Sökte tjÀnsten som reseledare utan större hopp om att fÄ höra nÄgot mer.
 
Typ tvÄ dagar senare fick jag ett mail dÀr det stod att jag gÄtt vidare till nÀsta "steg" de bad mig Àven att fylla i ett formulÀr pÄ 20 frÄgor, jag gjorde detta och vÀntade sen pÄ svar.
 
NÀsta kontakt kom 1-2 dagar senare, Àven dÀr stod det att jag gÄtt vidare och nu bad de mig fylla i ett formulÀr pÄ 120 frÄgor.
 
Sen tog det nÄgra dagar innan jag fick nÀsta mail dÀr det stod att jag gÄtt vidare och att de vill ha en telefonintvju med mig. 
Jag ringde upp nÄgra veckor senare nÀr de hade "intervjudagar" och pratade med en jÀttetrevlig tjej.
Första delen var pÄ engelska dÀr frÄgade hon lite om skolan och kontakten med lÀrarna och sÄnt sen var resten av intervjun pÄ svenska.
 
Sen tog det nÄgra dagar och jag fick ytterligare ett mail dÀr det stod att de ville trÀffa mig pÄ deras intervju dag.
Jag blev jÀtteglad med samtidigt jÀtte nervös.
 
intervjudagen höll pÄ mellan 9:30 och 14:00 och efter det var jag helt slut kan jag sÀga!
KÀnde att det inte alls hade gÄtt bra men dÀr hade jag tydligen fel för efter 16 dagars vÀntan sÄ fick jag ett mail dÀr de stod att sajt blivit antagen till Blue Academy!
 
SÄ den 29 mars Äker jag till Gran Canaria för en 7 dagars kurs, vÀl dÀr fÄr man sen veta vilken destination man kommer jobba pÄ!
 
Kommer bli jĂ€ttekul och har nog egentligen inte förstĂ„tt Ă€n att jag faktiskt ska Ă„ka ivĂ€g och att det inte alls Ă€r mĂ„nga dagar kvar! 🌮☀
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlÀgget hÀr:

Namn:
Kom ihÄg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0