5 Maj 2011--14:04

DetÀr verkligen sommar hÀr.

30 grader just nu.

Det kÀndes som att gÄ in i en bastu nÀr jag gick utanför dörren för att hÀmta barnens badklÀder.

Snart Àr det dags att Äka ivÀg och hÀmta upp barnen pÄ skolan.
Vill verkligen inte gÄ ut och sÀtta mig i bilen, sÀterna kommer vara kokheta..
Tur att det finns AC.
Vad gjorde folk innan det? SmÀlte?

Sen ska vi ivÀg till Elises simtrÀning och sen ska jag skjutsa zach till hans soccerpractice och sen tillbaks till simtrÀningen för att hÀmta Elise och droppa av Tanner.
SEn ska jag och Elise sitta och vÀnta pÄ honom.

Ska nog ta med en filt sÄ vi kan sitta i skuggan.



Imorse skulle ju jag, carro och elin pÄ hiking men nÀr jag och carro var typ halvvÀgs sÄ kÀnde vi att det var vÀldigt ovÀrt attt behöva stressa och hetsa varje torsdag för att hinna dit och sÄnt.
Mer stressigt för henne Àn mig men ÀndÄ.

SÄ vi Äkte och "sa upp" oss elller hur man sÀger.
Iallafall sÄ kommer vi göra det.
Börjar dock bli ganska extrem stressigt för mig med mina credits eftersom jag Äker hem snart.
Men ska lösa det.



IstÀllet Äkte vi hem till mig och solade och badade i poolen lite, gaaanska nice.



Nu mÄste jag gÄ och fixa det sista innan jag ska Äka och hÀmta pluttisarna


Nu hade jag faktiskt tÀnkt att lÀgga upp en bra bild pÄ pooolen men kan inte hitta den bilden nu och tiden rinnner ivÀg sÄ det fÄr bli en annan gÄng.


Kommentarer
Postat av: Vivi

30 grader Äh sÄ skönt! Nu har du din vÀrme och din sol NJUT! kram

2011-05-06 @ 08:06:50

Kommentera inlÀgget hÀr:

Namn:
Kom ihÄg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0