4 Mars 2011--18:47

Ibland Àr det ju som dom flesta vet vÀldigt svÄrt att ta beslut.
Det gör det inte lÀttare nÀr man inte ens nÄgonstans vet vad man vill.
Och för att göra det hela Ànnu jobbigare sÄ Àr jag expert pÄ att Àndra mig.
Och det Àr inte sÄ att jag tar ett beslut och sen hÄller fast vid det och sen Àndrar mig nÀr jag tycker att jag hittat mer fördelar med nÄtt annat.
Nej utan jag bestÀmmer mig för en sak, sen tÀnker jag sÄ mycket pÄ det och ser fram emot det sÄ mycket att jag hinner tröttna pÄ det hela innan det ens har hÀnt vilket leder till att det blir vÀldigt svÄrt för mig att ta beslut.
Jag skulle förmodligen behöva ha sÄ att jag tar ett beslut och sen typ veckan efter börjar jag med vad nu Àn mitt beslut handlade om.

De senaste mÄnaderna har jag tÀnkt vÀldigt mycket, mer Àn vanligt.
PÄ hur jag ska göra med allt.
Om jag ska förlÀnga 6 mÄnader.
Men hur kommer det bli dÄ.
Nya barn, ny familj, nya rutiner, nytt det mesta.
Eller om jag ska Ă„ka hem.
Kommer dock inte ha jobb eller lÀgenhet.
Det kommer börja bli kallt igen lagom tills jag kommer hem.

Det finns ju för och nackdelar med allt..

Önskar bara att jag var miljonĂ€r isĂ„fall skulle jag veta exakt vad jag skulle göra.
Men eftersom jag inte Àr det sÄ kÀnns det vÀl onödigt att börja gÄ in pÄ det.


Snart Àr det middag hÀr.
Det blir Honey-Mustard chicken med brysselkÄl (jag hatar brysselkÄl sÄ mycket att jag fÄr on ti magen nÀr jag Àtit det.) Jag mÄste alltid ha ketchup om jag ska fÄ ner det och dÄ skakar barnen pÄ huvudet och undrar vad det Àr som Àr fel med mig.

Dom tycker det Àr vÀldigt konstigt att jag har ketchup till tortellini tex.
Eller till pasta och köttbullar.

KÀnns lite som att det inte finns nÄgon röd trÄd i det hÀr inlÀgget menmen.
NU Àr det middag.




Elise ready for swimpractice!

Kommentarer
Postat av: Vivi

Ja mycket att fundera pÄ, hoppas allt Àr bra kram vi skypar nÄgon dag! kram kram

2011-05-05 @ 12:48:56

Kommentera inlÀgget hÀr:

Namn:
Kom ihÄg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0