4 Maj 2011--13:24

Solen skiner och det Àr 28 grader.
Jag borde med andra ord ligga ute vid poolen och sola men eftersom det Àr onsdag sÄ kommer trÀdgÄrdsmÀstrarna sÄ jag vill inte ligga halvnaken och sola dÄ.
Men dom kommmer ju aldrig typ samma tid sÄ jag hade kunnat ligga och sola i typ 2 timmar nu.


Sen ska jag Äka och hÀmta barnen och sen ska vi till simmningen.
BĂ„de Tanner och Elise har simmning idag.


IgÄr var jag dÀr med TAnner ochZach frÄn typ 3:30-8...Det var lagom segt.
FramÄt slutet blev det lite kallt ocksÄ.

Ska ta tag i det hÀr med att lÀgga upp bilder pÄ facebook frÄn tiden jag har vart hÀr, har vÀl vart lagom dšÄlig pÄ det..


Jag har vart hÀr i 8 mÄnader nu.
Tiden gÄr sÄ jÀvla fort att jag inte hinner med.
Jag fick mejl igÄr om att jag mÄste boka min biljett hem till Sverige igen.
Eller önska vart ifrÄn jag vill Äka och vilken dag sÄ gör CulturalCare sjÀlva bokandet..
Jag ska vara klar med detta innan den 16 maj.

Fick lite panik.

Ibland kÀnner jag bara att jag vill hem men andra gÄnger kÀnner jag bara att jag aldrig kommer klara av att lÀmna det hÀr.





Bild frÄn helgen.
Skumparty

Kommentarer

Kommentera inlÀgget hÀr:

Namn:
Kom ihÄg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0