25 Maj 2011--20:09

Inatt och imorse vaknade jag flera gÄnger.
Jag drömde att jag kom försent och att jag glömde att slÀppa av barnen pÄ rÀtt stÀllen.
Jag vaknade och kÀnde mig stressad..
š
SlÀppte av barnen vid deras skolor och Äkte sen och mötte upp Carro och Elin vid Peet's.
Sen var det Yogatime.
Efter det Äkte jag hem och Ät lunch och sen fixade jag lite med tvÀtten.
Sen kollade jag pÄ The Bachelorette.
SĂ„ kul.
Avis pÄ att hon fÄr vÀlja mellan 25 killar.
NÄgra verkade ju vara vÀrsta kapen ocksÄ!
Jag har min favorit!
Men han pÄminner om nÄn och innan jag kommer pÄ vem det Àr sÄ kan jag inte lÀgga upp bild.
Det kan ju li lite awkwaaard...
NerÄ.


Jag har fÄtt erbjudanden om jag vill Äka med till Round up (en bar), med ut pÄ middag eller gÄ pÄ bio men jag kÀnner verkligen attt jag har noll ork.
SÄ jag tog en dusch, gjorde en ansiktsmask och nu ligger jag i sÀngen och lÀser bloggar och sÄnt.
Sen planerar jag mitt liv.
Älskar att göra det Ă€ven om jag vet att jag förmodligen kommer ha hunnit Ă€ndra mig inom nĂ„gra mĂ„nader.
Men jag Àlskar att planera i alla fall.



HÀr kommer lite bilder frÄn i söndags (snodde dom av josse)







Josse lurade upp mig. Vi Àr pricken upp till vÀnster..


DÀr flyger vi, jag trodde att vi skulle dö.





Kommentarer
Postat av: vivi

hej, Äh fy vad lÀskigt! Att du vÄgade!kram Mamma

2011-05-26 @ 08:47:04

Kommentera inlÀgget hÀr:

Namn:
Kom ihÄg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0