24 Maj 2011--21:09

TÀnkte berÀtta lite om helgen innan jag glömmer bort för mycket.
I fredags hÀmtade Josse upp mig nÀr jag hade slutat och vi Äkte och köpte lite grejer.
Sen hÀmtade Erika och Julia upp oss och vi Äkte till Toves kille och körde Beer pong.
Det Àr tydligen mer regler Àn jag först trodde.
Jag trodde det var kasta pingisbollen, missar du sÄ Àr det andra lagets tur men det Àr mer komplicerat Àn sÄ.
Vi mÄste köra det pÄ nÄn krÀftskiva eller nÄtt nÀr jag kommer tillbaks till Sverige igen.
Sen nÀr halva kvÀllen hade gÄtt sÄ fick jag och Josse ett infall om att vi ville gÄ ut (Eller Àrligt talat sÄ hade jag hetsat henne och försökt peppa henne hela kvÀllen för jag ville ut) Carro1 skjutsade oss till barten.
Bartresan gick jöttesnabbt och vi hade hur kul som het och sen gick vi ut i Marina.
Blev sent och dagen efter gick vi upp tidigt, vi skulle gÄ och ta barten hem nÀr vi fick ett infall och satte oss pÄ en spÄrvagn och Äkte runt lite i SF.
Sen gick vi runt och försökte komma pÄ nÄgot mer att göra men vi började bli vÀldigt trötta sÄ vi satte oss pÄ barten och Äkte hem till mig och sov lite.
Sen pÄ kvÀllen hyrde jag film och Äkte sen till Jossan.
Jag gjorde tvÄ extremt dÄliga val.
Ena filmen hette Wild Target och andra hette Cougars, ingen av dom vÀrda att se.
Sen Äkte jag hem och somnade vÀldigt fort.
PÄ söndagen ringde Elin typ 2 minuter efter att jag vaknat och frÄgar vad jag gör.Jag sÀger att jag precis ska in i duschen och honfrÄgar om jag skojar men henne för hon Àr typ utanför mig.
Jag fick panik i tvÄ sec innan hon inser att hon Àr hÀr en timme för tidigt..
NÀsta gÄng hon kom och hÀmtade mig var hon i tid.
Vi Äkte sen och hÀmtade upp Josse och sen började vi bilfÀrden mot Nöjesparken Six Flags.
Trodde vi..
Tanken var att vi skulle möta upp Agnes, Erika och Carro1 dÀr men nÀr vi ringer dom och sÀger att vi Àr dÀr sÄ ser dom oss inte.
Vi gÄr och frÄgar om det Àr den Ànda entrén och ja, det var det.
Ganska snart inser vi att vi har Äkt till fel nöjespark.'
Vi var pÄ Great America.
Vi hade alltsÄ Äkte söder istöllet för norr.
Först var vi lite irriterade men bestÀmde oss för att gÄ in dr istÀllet och det var ett bra val för vi hade vÀldigt kul!
Josse lyckades lura upp mig i en bungy jump liknande sak fast istÀllet för att svingas rÀtt ner sÄ svingades man framÄt och bakÄt.
Jag trodde jag skulle dö, speciellt nÀr vi hissades upp.
Dt var sÄ jÀvla högt upp och josse var den som skulle dra i spaken sÄ vi skulle falla.
Men jag överlevde!
Sen Ă„kte vi massa berg-och dal banor och sen mini frittfall.
Sen Äkte vi i Colorado, inte söker pÄ att det var det det hette men man sitter i alla fall i en stor rund sak i vattnet.
Det Àr en sÄn dom har pÄ liseberg ocksÄ fast man blev typ 4543 gÄnger blötare hÀr.
Vi var helt dyngsura nör vi var klara.
Det blev den sista "karusellen" vi Ă„kte innan vi Ă„kte hem.
Elin skjutsade hem mig och jose til mig och jag bytte frÄtt blött till tort och sen Äkte vi och hyrde film.
Blev bÀttre val denna gÄng.
En film med snyggingen Matthew Mcconaughey, den hette nÄtt i stil men Ghost of my girlfriends past
Och sen hyrde vi Fighter med Mark Wahlberg.
Sen Äkte jag hem och sov och sen har veckan rullat pÄ.
Lite mindre att göra eftersom barnens farmor Àr hÀr.
IgÄr tog hon Tanner till hans Baseball practice och idag tog hon med Zach och hade lite egentid.
I helgen Àr jag ledig frÄn lördag till mÄndag.YEEEY
Kanske jobba nÄgra timmar fredagkvÀll.š
HUUR niiceeee
Nu r carro1 klar i duschen efter 3453 Är. Hon sa att hon skulle ta en snabbdusch och jag har hunnit skriva hela det hör inlÀgget sÄ snabb vill jag icke kalla deet.
HÖ
Ledsen att inlÀgget Àr ihop i en klump men sitter vid carros data och jag och Mac-datorer funkar inte ihop, tydligen...

ïŁż

Kommentarer

Kommentera inlÀgget hÀr:

Namn:
Kom ihÄg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0