24 Maj 2011--13:34

Ligger i sÀngen och önskar att jag kunde gÄ ut och lÀgga mig och sola.
Men barnens farmor Àr hÀr sÄ det kÀnns lite fult att lÀgga sig och sola dÄ...
Det fÄr bli en annan gÄng, jag fÄr vara blek ett tag till.


Lugn dag idag.
Farmor kommer ta med sig Zach för lite egentid, Alex tar Tanner till trÀningen och jag tar med Elise till henne balett ovh sen Äker vi hem.



Jag slutförde nyss min bokning av flyg hem.

Mitt första val Àr den 5 September, skulle vara perfekt.
Sen var man tvungen att vÀlja 2 datum till sÄ det blev 6 och 7 september men jag hoppas att det blir den 5, blir mycket enklare dÄ.


Det Àr sÄ skönt att jag har bestÀmt mig nu hur jag ska göra.
Slippa tÀnka pÄ ska jag eller ska jag inte stanna kvar.
Jag kommerk omma hem.
Och nÀr det blir vinter kommer jag förmodligen Ängra mig sÄ sjukt men sen kommer februari komma och jag kommer Äka ivÀg igen, om allt gÄr som planerat.


Nu ska jag fixa lite saker och sen Àr det dags att Äka ivÀg och hÀmta Tanner och Elise.



Kommentarer
Postat av: Vivi

Hej! Ja det Àr skönt nÀr man har bestÀmt sig! SÄ roligt att du kommer hem! Kram ring nÄgon kvÀll! kram kram

2011-05-25 @ 08:15:13

Kommentera inlÀgget hÀr:

Namn:
Kom ihÄg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0