19 Maj 2011--21:29

Har sovit sÄ dÄligt inatt, vaknat flera gÄnger av att jag hostat.
Hostade sÄ mycket att jag trodde jag skulle spy.
SÄ imorse nÀr jag vaknade sÄ kÀnde jag mig inte precis utvilad..
Skjutsade barnen till skolan och sen Ă„kte jag hem och sov ett tag.

Sen bytte jag lakan i min sÀng och stÀdade upp lite i rummet, Ät lunch och sen var det typ dags att fixa snack till barnen och sen Äka och hÀmta upp dom.
Sen Äkte vi till Elises simtrÀning och TAnner vÀntade dÀr medans hon trÀnade och sen var det tvÀrsom.
Zach hade vi skjutsat hem innan.

Sen Ă„kte vi hem och jag fixade middag.
Tortellini med kyckling och morötter till.
Sen lÀste Tanner för mig och Elise och sen var det dags för dom att sova.
Elise ville dock lÀsa lite för mig sÄ det fick hon göra.
Och nu ligger jag hÀr och vÀntar pÄ att Denise ska komma hem, hon Àr ivÀg pÄ middag och Alex Àr i LA.
Imorgon Àr det fredag vilket kÀnns uuuuunderbart.


Dock kÀnner jag mig sÄ stressad.
Jag ska Äka tillbaks till Sverige om typ 110 dagar.
DET ÄR FAN INGENTING.
Jag vill inte Äka hÀrifrÄn.
SÄ jag har tÀnk att jag ska förlÀnga med 6 mÄnader.
Men sen tÀnker jag om och tÀnker att jag ska tillbaks till Sverige och jobba och spara pengar sÄ jag kan Äka ivÀg nÄgonstans i Januari.

Men tanken pÄ en svensk vinter Àr sÄ motbjudande att jag ryser.
Och jag har ju sÄ kul hÀr nu att det vore riktigt korkat av mig att vÀlja att inte fortsÀtta ha det.
SÅ JÄVLA SVÅRT BESLUT.
Och ingen annan Àn jag kan ju ta det tyvÀrr..


Fördelar med att stanna kvar(som jag kan komma pÄ):

* Jag har sjukt roligt!

* Kommer förmodligen inte missa nÄgot i sverige.

* BĂ€ttre klimat

* Har jobb

* Är i SF!!

 

Nackdelar med att stanna kvar:

*
Kommer inte kunna jobba och spara pengar.

* Eftersom jag inte kommer ha pengar kommer jag inte kunna Äka ivÀg i januari..

* Saknar vissa.



Det Àr sÄ jÀvla jobbigt och jag frÄgar allla men det Àr ju ingen som kan ta beslutet förutom jag.
Allt Àr sÄ lÀtt hÀr.
Kan nÄn ta beslutet Ät mig och rÀtt beslut, orkar inte fÄ Ängest....



Kommentarer
Postat av: Vivi

STANNA, Àven om jag vill att du kommer hem, men passa pÄ och stanna, du kanske kan komma hem och hÀlsa pÄ mellan familjerna? Vi finns kvar, Sverige finns kvar, passa pÄ! Kram frÄn mig, det var mitt tips!

2011-05-20 @ 08:22:48

Kommentera inlÀgget hÀr:

Namn:
Kom ihÄg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0