18 Maj 2011--11:46

Vanlig morgon, skjutsade barnen till skolan och sen Äkte jag till Safeway och köpte allergitabletter och hoppas verkligen att det hjÀlper och att min hals slutar vara irriterad.
Sen blev jag upphÀmtad av Carro2 och Elin och sen Äkte vi till yogan.
Sen Ă„kte jag och handlade middag och sen hem.
Ringde mormor och pratade med henne ett tag och nu sitter jag och kollar pÄ NCIS:LA


Glömde berÀtta att jag, Carro2 och Josse var pÄ bio i förrgÄr och sÄg Something Borrowed.
Bra film.
Sjukt snygg kille var med.
Vi dog lite.


  

HUR snygg??


Kommentarer
Postat av: Vivi

Hej, vad kul att du ringde mormor, trÄkigt med halsen hoppas den blir bÀttre!

Du det dÀr Àr inte en kille Sofie det Àr en MAN.....

kramis

2011-05-19 @ 08:06:49

Kommentera inlÀgget hÀr:

Namn:
Kom ihÄg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0