17 Maj 2011--22:01

Jag vet att jag Àr jÀttedÄlig pÄ att uppdatera.
Men jag har fullt upp.
Helgen var jÀtte rolig.
Nu har jag dock dragit pÄ mig en förkylning, vilket inte Àr en överraskning egentligen för det var kallt och jag sov inte överdriver mycket.
DĂ„lig kombo.
Nu Àr min hals i allfalll inte sÄ bra.
Det svider och blir torrt och annat mysigt.
Sen kliar nÀsan.
Carro2 sa att det kan ju vara allergi och det skulle faktiskt kunna stÀmma för förra Äret blev det nÄtt liknande.
SÄ imorgon ska jag Äka och köpa massa allergitabletter och hoppas pÄ att det Àr dÀr skon klÀmmer för jag har varken tid eller lust att bli sjuk.



I söndagskvÀll kom jag i sÀng ganska skapligt.
Jag hinner sova nÄgra timmar innan Elise rusar in i mitt rum och ropar att hon mÄste spy.
Jag fattar ingenting och tror först att hon har en mardröm sen kopplade jag.
Jag ropade att hon skulle springa till toan och jag hopppar upp ur sÀngen och försöker hitta ett par byxor.
Sen stog jag med henne nÀr hon spydde, jag tyckte sÄ synd om henne för det fanns ju inget jag kunde göra.
Sen satt jag med henne och kliade henne pÄ ryggen tills hon somnade.


Sen kunde jag inte sova för jag var orolig att hon skulle vakna igen och behöva spy och att jag inte skulle höra sÄ jag sov i en jÀtte konstig stÀllning vulket nu resulterar i stel(are) rygg.


Det blev ingen skola för henne pÄ mÄndagen sÄ vi satt och kollade pÄ Scooby Doo, Sponge Bob och andra barnserier.
Sen mÄdde hon bÀttre sÄ idag har hon gÄtt i skolan.
Skönt att det inte blev magsjuka som höll i sig i flera dagar.
Ingen annan verkar ha blivit smittad heller vilket Àr vÀldigt skönt!



Imorse nÀr jag vaknade sÄ kÀndes det som om jag inte hade stÀngt ögonen mer Àn 5 minuter.
Blev vÀldigt sent igÄr för jag höll pÄ att lÀgga in lÄtar i min iphone och det tog mer tid Àn vad jag berÀknade sÄ det blev vÀl typ 5 timamr sömn inatt.
SÄ zombie-jag slÀppte av barnen vid deras skolor och sen Äkte jag hem och sov.
Vaknade av att min hals kÀndes allt annat Àn bra.
Åt lunch, fixade lite med tvĂ€tten och sen Ă„kte jag och hĂ€mtade barnen och skjutsade Elise till hennes ballet.



Sen hem och sÄ fixade jag middag.
Det blev italienska meatballs, pasta och broccoli.
Barnen tycker att jag Àr jÀttekonstig för att jag har ketchup till pasta och meatballs.


Sen Äkte jag och mötte upp Caroline2 och hÀngde med nÀr hon skulle fixa lite saker sen möttevi upp Erika pÄ Peets.



Nu tÀnkte jag lÀgga upp lite bilder om det Àr nÄn som lÀser hÀr men inte har facebook.


Bilder frÄn min födelsedag


  

   

 







Vi firade josse




Brunch pÄ Lime
  


Kommentarer
Postat av: Vivi

SÄ kul att se bilder! Alla hÀlsar till dig, trÀffade ju slÀkten pÄ Angelicas fest och alla hÀlsar! kram kram Mamma

2011-05-18 @ 10:27:25

Kommentera inlÀgget hÀr:

Namn:
Kom ihÄg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0