15 Maj 2011--01:27

Kom nyss hem, jag Àr helt jÀvla slut.
Trött som ett as.
Om nu as Àr trötta.

IgÄr hade jag sÄ jÀvla kul.
Och helgen innan det hade jag ocksÄ sÄ jÀvla sjukt kul.

Jag har alltid föredragit lördagar men nu vet jag inte om jag mÄste Àndra mig till fredagar.


Men i alla fall.

Hade inte lika kul idag som igÄr.
Av olika anledningar.
Jag Àlskar att skriva olika, det gÄr sÄ fort.
I allfall.
Jag funderar pÄ att starta en annan blogg.
För just nu har jag 0 koll pÄ vilka som lÀser den hÀr vilket inneböÀr att jag inte skriver sÄ detaljerat om vad som hÀnder.


Men jag kan berĂ€tta sĂ„ mycket som att jag kommer DÖ nĂ€r jag ska Ă„ka hem till TRÅK sverige igen.
Har aldrig haft sÄ kul som jag har det hÀr.
Visst att jag har haft vissa dagar nÀr jag kÀnnner att jag bara behöver Sverige och svensk mat men Äh vad jag Àlskar det hÀr.

NÀr man berÀttar att man Àr svensk sÄ blir alltid folk typ nÀhÀ Àr det sant.
Elller inte exakt sÄ men det Àr lite svÄrt att förklara.
Oavsett sÄ Àlskar jag det hÀr.

Amerikaner Àr waaay more nice Àn svenskar pÄ mÄnga sÀtt.
Dock kan det ibland bli lite lÀskigt.
Idag kom det fram en kille och frÄgade hur det var.
Han visste vad jag hette och att jag var aupair...Eh creeeeeeeepy.


Sen tog jag en taxi hem för jag kÀnde att det rÀckte.
Jag sitter och pratar pÄ om helgen och massa andra saker och sen nÀr vi Àr framme sÄ frÄgar taxichauffören om det skulle vara OK om han bjöd ut mig pÄ dejt.
Jag visste inte riktigt vad jag skullle svara för jag var verkligen helt oförberedd.
Jag hade liksom suttit och berÀttat massa grejer som borde fÄ nÄn att verkligen inte vilja gÄ pÄ dejt med den personen.
Men i alla fall, jag sa att han kunde ringa mig om han ville det men att han borde klippa typ 2-3 cm av sitt hÄr.
(ganska oviktig detalj)

Sen gÄr jag ur bilen och kÀnnner mig sÄ smart eftersom jag aldrig gav honom mitt nummer.
Han sÀger : sleeep tight, I'll call u.
Och jag svarade att det kunde han ju försöka eftersom han inte har mitt nummmer.

EEH trodde jag..
jag ringde honom liksom frÄn min mobil sÄ jaa...
SÄ mycket för den hjÀrnvarksamheten.


Antar att det blev ett vÀldigt osammanhÀngande inlÀgg men jag Àr cptrötttt och imrogon börjar jag jobba klockan 9 och dÄ kommemr jag önska mig att jag hade somnat vid 22 tiden..

Men det Àr ju lÀtt att vara efterklok..


Jag fryser, det Àr verkligen vÀldigt kallt.
Det regnar ute och det ska tydligen bli storm imorogn och folk Àr excited för det brukar inte göra det ofta.
Det Ànda jag tÀnker Àr att mina skor kommer bli blöta.

Nu svider mina ögon och dom vill inte vara öooona lÀngra.


Kommentarer
Postat av: diana

hahah alskard et har inlagget av manga OLIKA anledningar ;P

2011-05-18 @ 06:38:30

Kommentera inlÀgget hÀr:

Namn:
Kom ihÄg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0