9 Mars 2011--18:50

Imorse vaknade jag och kÀnde mig inte utvilad.
Hade nÀmligen stora problem med att somna igÄr.
Sen Äkte vi till Tanners och Elises skola, slÀppte av Tanner och sen följde jag och Zach med Elise in till hennes spanska, hon hade nömligen uppvisning!
Dom sjöng lite sÄnger och berÀttade lite om sig sjÀlva, hon vad jÀtteduktig!

Sen Äkte jag och lÀmnade av Zach och sen Äkte jag till gymmet.
TrÀningsvÀrken jag redan hade var inte riktigt att leka med men det blev bÀttre efter ett tag.
Sen Äkte jag till Carro och hÀngde med henne ett tag.
Sen Äkte jag och köpte lunch.
Blev sallad,majs, kycklingfilé och rhodeislandsÄs idag ocksÄ..
Inte sÀrskilt nyttigt sÄ fÄr se till att sluta vara sugen pÄ det..

Sen ringde jag hem till sverige och pratade med min bror och syster.
Sen skickade sarah massa gamla bilder pÄ mig.
Jag dog lite.
Kan övervÀga att lÀgga upp nÄn nÄgondag.

Sen Äkte jag och hÀmtade Elise och Tanner och sen Äkte vi till Zachs skola.
Jag och Zach spelade Horse med en basketboll och Tanner och Elise lekte i klÀtterstÀllningen.
Sen kom Alex Žför  Zach hade lacrosse trÀning dÀr.
Tanner valde att stanna kvar sÄ det var bara me och Elise sÄ vi Äkte till biblioteket dÀr hon lÀste massa sagor för mig och sen Äkte vi hem.
Jag blev ledig och sen Ät vi middag och nu sitter jag hÀr.

Ska byta om och sen Äka och möta upp min Àlskade sÀl. (carro)
Hon ska utnyttja att jag har lÄtar pÄ min dator.
Hon har nÀmligen blÄst sin dator.
Inte kul utan musik juuu.

Har inte tid att sitta hÀr lÀngre.
LOVAR att lÀgga upp bilder imrogn.
Om ni kommenterar höhö

Kommentarer

Kommentera inlÀgget hÀr:

Namn:
Kom ihÄg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0