8 Mars 2011--11:19

Vaknade imorse och hade LAGOM mycket trÀningsvÀrk..
SlÀppte av barnen vid deras skolor och Äkte sen till gymmet.
Det gjorde sÄ ont i benen nÀr jag började pÄ crosstrainern att jag inte kunde göra annat Àn att skratta.
SÄ han som stog pÄ crosstrainern bredvid mig gav mig nÄgra konstiga blickar..

Efter en timme kÀndes benen Ànnu mera spagetti.
Tog en dusch och Äkte sen och lÀmnade tillbaks nÄgra filmer och Äkte sen och handlade lunch.

IgÄr var jag nÀmligen sjukligt sugen pÄ kycklingfilé, sallad, majs och rhodeisland dressing.
SÄ det ska jag Àta snart.

Just nu ligger jag och kollar pÄ The Bachelor.
Jag trodde ju att det skulle vara final idag men dom har klÀmt in en "The women tells all"
Okej, det Àr ju kul och underhÄllande att se men jag vill ju veta vem han vÀljer NU!
SĂ„Ă„ mycket drama, jag ÄLSKAR det!


 


Kommentarer

Kommentera inlÀgget hÀr:

Namn:
Kom ihÄg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0