7 Mars 2011--11:44

Har jobbat kvÀll bÄde fredag och lördag men det var lugnt för jag var ÀndÄ sjukt trött bÄda kvÀllarna.
Erika kom och höll mig sÀllskap bÄda kvÀllarna efter barnen somnat och vi kollade film.
Det var kul att jobba helg som omvÀxling och ha barnen andra tider Àn dom vanliga.


IgÄr drog jag till gymmet och trotsade min irriterade halsmandel (som vÀgrar ge sig
Och jag förberedde mig pÄ att vakna upp idag och mÄ skit men det gjorde jag inte!

 

I alla fall, efter gymmet duschade jag och sen Äkte jag hem, fixade mig och Äkte in till sf och trÀffade Diana.

Vi Ät middag och sen gick vi och kollade lite i affÀrer och nÀr vi Àr inne pÄ H&M sÄ ser jag ett bekant ansikte och Ä var det en norsk tjej jag trÀffade nÀr jag var i thailand förra Äret!

Hon och hennes kompis var pÄ rundresa i thailand och vi festade tvÄ dagar och sÄ trÀffar jag henne hÀr!

Hon var pÄ rundresa med en annan kompis!

HElt sjukt hur liten vÀrlden Àr ibland.

Och sen sÄg jag henne en gÄng till senare pÄ Zara.

Och det Àr ju inte precis en liten by...

 


Sen gick i alla fall jag och Diana och fick massage.

Massören ojade sig över att min rygg och axlar var stenhÄrda..

OM det gjorde ont nÀr han försökte trycka ut alla mina knutar...

KÀnde mig helt bortdomnad nÀr han var klar..

 

Sen Ă„kte jag hem och somnade vid 10, och vaknade helt utvilad imorse.

Vaknade först vid 6 och trodde att jag inte sov ensam, för jag hade en arm under mig.

Vaknade sen till lite till och insÄg att det var min egna arm som vara var bortdomnad...Kunde inte ens röra den, var tvungen att anvÀnda min andra arm för att fÄ den dÀrifrÄn.

Vaknade sen 40 min senare av att jag lÄg och sov Ät fel hÄll, altsÄ pÄ sÀngens bredd och med öppen mun...

Brukar ju inte direkt sova sÄ..

Undrar vad den dÀr massagen gjorde egentligen..

 

ONT Àr vad jag hade imorse, mina axlar var sÄ ömmma.

Trodde först inte att det skulle vara mljligt fölr mig att Äka till gymmet men det gick utmÀrkt!

Blev löpbandet i en timme och sen bastade jag och sen Äkte jg och köpte sushi och nu sitter jag och kollar pÄ Gossil Girl.

Solen skiner utanför.

Ibland Àr livet bra!

 

Och sÄ Àr det bara 24 dagar kvar tillls sarah kommeer!

 

 


Bild pÄ elise frÄn Powell's


Kommentarer

Kommentera inlÀgget hÀr:

Namn:
Kom ihÄg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0