31 Mars 2011--13:16

Sitter i köket och har precis kÀkat lunch.
Funderar pÄ om jag ska ut och lÀgga mig i solen typ 20 minuter till innan jag ska duscha och fixa mig.
Har redan legat och pressat ett tag hos Elin med olja sÄ kanske ska ta det liiite lugnt.
Hon badade i poolen men jag nöjde mig med att doppa mig i jacuzzin som var varmare.
Den var inte pÄ men eftersom det Àr mindre yta sÄ vÀrms den ju upp fortare.
Jag tyckte ÀndÄ det var lite kallt.

Jag kÀnner attt jag skriver jÀtte dÄligt och osammanhÀngade men antar att ni förstÄr ÀndÄ.
Är jĂ€tte excited över att jag om bara nĂ„gra timmar kommer sitta pĂ„ barten pĂ„vĂ€g till SFO och hĂ€mta upp min lill pluttiiiis.
Hon har med sig masssa gott tilll mig ocksÄ.
LÀr ju snitta 8000 kalorier/dag dom nÀrmaste dagarna..
Men sjukt vÀrt!
Sen  efter dom tvÄ veckorna ska jag och carro2 börja pÄ diet.
FÄr vÀl se hur det kommer gÄ.
Om ni inte hör nÄtt mer om det sÄ vet ni att det gick skit.

Nu ska jag gÄ och ta ut tvÀtten i torktummlaren och byta lakan i min sÀng.



Just nu kÀnns livet underbart.
Solen skiner, det Àr jÀttevarmt, min semester börjar pÄ löördag.
YEY.
SKulle tillÀgga att fÄglarna kvittrar fast det gör dom faktiskt inte.



Kommentarer
Postat av: Caroline

hahahaha! klockrent, lÀngtar till kuren verkligen...! :) skönt att du Àr exalterad!

fÄglarna kvittrar hÀr :)

2011-04-01 @ 04:16:02
URL: http://carolinewrenno.blogg.se/
Postat av: Rebecca

Det dÀr med diet lÄter bekant pÄ nÄgot sÀtt men kan inte riktigt sÀtta fingret pÄ vad det Àr :P

2011-04-01 @ 06:43:23

Kommentera inlÀgget hÀr:

Namn:
Kom ihÄg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0