28 Mars 2011--17:52

Just nu kÀnns livet underbart.
Solen skiner, det Àr runt 17 grader, jag har hÀmtat kinamat och vÀntar nu bara pÄ att Carro ska ta sig hit nÄgongÄng.


I fredags Äkte jag, Jossan och Carro1 och kollade pÄ The Lincoln Lawyer.
Den var bra, han Àr ju ganska snygg ocksÄ vilket gjorde det hela bÀttre.




Vi funderade pÄ om vi skulle gÄ ut efter bion men eftersom den började vid 10 sÄ var vi dödströttta nÀr den var slut.
Åkte hem och sov istĂ€llet.


PÄ lördagen Äkte jag, Carro1, Jossan och Julia till IKEA och Ät och sen Äkte vi och shoppade lite.
Jag köpte ett par jeans. VÀlbehövligt kan jag sÀga.

Sen Äkte vi hem och fixade oss och sen Äkte vi till Julia dÀr det blev lite vindrickandes innan taxin kom som tog oss till Walnut Creek, dÀr det blev utgÄng.
Kul var det men var lite lagom trött dagen efter.

Jag, Jossan och Carro1 Äkte iallafall in till San Francisco och gick runt, Ät pÄ CheeseCakeFactory (ofc) och lite sÄ.




NÀr vi satt pÄ CCF sÄ sÄg vi att dom hade svenska flaggan pÄ ett hotell.




Vi fick Àven sÀllskap av en vidrig fiskmÄs (?) Som tur Àr sÄ var det ju glas emellan men jag blev livrÀdd ÀndÄ.


Union Square

 



Svenska flaggan igen..






Lite bilder pÄ allt regn som kom förra veckan..
 


Kommentarer
Postat av: Vivi

Åh lĂ„ter hĂ€rligt, skönt att allt kĂ€nns bra och snart kommer Sarisen.....spĂ€nnande. Kram Mamma

2011-03-29 @ 08:06:06

Kommentera inlÀgget hÀr:

Namn:
Kom ihÄg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0