22 Mars 2011--17:58

Har precis slutat.
Dagen har vart bra, alla barnen var pÄ strÄlande humör idag och det Àr verkligen sÄ mycket roligare dÄ!
Åkte hemifrĂ„n vid 2:10 och Ă„kte sen till Tanners och Elises skola och hĂ€mtade upp dom.
Sen Äkte vi vidare för att hÀmta upp Zach vid buss stoppet.
Sen Äkte vi till Moraga dÀr Elise har sin ballet.


Idag var vi vÀldigt effektiva, under tiden Elise var pÄ baletten sÄ Äkte jag, Z och T till Safeway och köpte saker som behövs för att överleva, sÄ som mjölk, bröd, sylt, bars och sÄnt.


Och vi var klara 20 minuter innan hennes balett slutade sÄ det blev ett effektivt tidsfördriv istÀllet för att sitta i bilen och vÀnta.


Sen Ă„kte vi hem och jag skar upp lite apelsin till dom.
Sen blev jag off.
Har vart en jÀtte mysig dag.
Det har inte vart nÄtt speciellt men alla har vart pÄ bra humör.
Det Ànda som har vart lite halvdÄligt Àr vÀl min huvudvÀrk som inte Àr att leka med.
Men ligger nu i mitt rum i tystnad och fick tvÄ tabletter av Alex sÄ det kÀnns som att den börjar slÀppa nu.





Förra veckan lekte jag, Tanner and Elise restaurant.
Jag var kund.
Inte konstigt att man gÄtt upp i vikt nÀr man blir serverad sÄhÀr mycket mat.......




Elise Àr snÀll och hjÀlper mig "Àta"



Tanner serverar


Kommentarer

Kommentera inlÀgget hÀr:

Namn:
Kom ihÄg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0