20 Mars 2011--22:10

I fredags kom Diana och gjorde mig sÀllskap, vi kollade film.
Jag kommer dock inte ihÄg vilka för det har vart vÀldigt mycket filmtittande den hÀr helgen..
IgÄr skjutsade jag Diana till barten och sen hÀmtade jag Carro.
Vi tÀnkte att vi "bara" skulle Äka till Moraga och köpa kinamat och sen Äka hem.
Vi köpte kinamaten och sen pÄ vÀg hem sÄ Äkte vi ner för en backe och dÄ helt plötsligt kÀnner jag att jag inte kan styra bilen lÀngre och fÄr ta tag jÀtte hÄrt och svÀnga och lyckas komma bort frÄn vÀgen..
Vi har en jÀvla tur och efter typ 3 minuter sÄ stannar en bil och ur kliver en gubbe och frÄgar om vi behöver hjÀlp.
OM vi behövde hjÀlp..
Bilen vÀgrade ju att starta..
Det regnade och var inge vidare varmt.
Efter yttligare 5 minuter sÄ stannar hans kompis som Àr mekaniker, men dock sÄ var han packad sÄ han hade inte riktigt koll pÄ lÀget..
Dom hjÀlper oss i allafall och bogserar bilen till ettt bÀtttre stÀlle och sen fick vi skjuts hem, sÄ sjukt snÀllt!
Hade aldrig hÀnt i Sverige.
Vi kom hem och Ät asgod mat och sen kollade vi pÄ Meangirls och början av Moulin Rouge sen blev vi för trötta.
'

Idag Äkte vi in till Walnut Creek och mötte upp Erika och sen Ät vi lunch pÄ The Cheesecake Factory och sen gick vi pÄ bio och sÄg The Adjustment bureau, den var bra.

Sen Äkte vi till Target och kollade runt lite och sen Äkte vi till Trader Joe's för carro ville köpa torkat sjögrÀs......

Nu ligger jag, Elin och Carro i carros sÀng och kollar pÄ Go the distance.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Men fy, vad otÀckt, vad hÀnde med bilen dÄ? kram Mamma

2011-03-21 @ 11:18:45

Kommentera inlÀgget hÀr:

Namn:
Kom ihÄg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0