4 Juni 2011--10:40

Jag Àr fortfarande arg.
Rev mig sjÀlv i sömnen...

Men efter regn kommer solsken, right?


Nu tÀnkte jag i alla fall uppdatera med lite bilder.
Snart kommer carro1 och hÀmtar upp mig och sen ska vi Äka och Àta brunch.



Förra söndagen Äkte vi in till SF och satte oss i Dolores Park






Och pÄ kvÀllen blev det utgÄng




Lite fler bilder frÄn nÀr vi var pÄ nöjesparken Great America



Hittade en bild frÄn nÄgon söndag pÄ Lime



Nu har jag lagt upp alla bilder som kan lÀggas upp.

 

Nu ska jag ringa och stressa pÄ carro flr nuu vill jag ha fruuukooost




Det Àr 94 dagar kvar tills jag Àr hemma i sverige igen!


Kommentarer
Postat av: Ida

<3 fina tjej! Inte mÄnga (hehe) drar kvar nu :D saknar dig och vÄra minakokvÀlkar till 1000

2011-06-16 @ 14:35:35
URL: http://sucre.blogg.se/

Kommentera inlÀgget hÀr:

Namn:
Kom ihÄg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0