29 Juni 2011--12:14

Sitter och har just Àtit lunch och pratat med mami och sarah i telefon.
Sarah gav mig en liten update vilket var roligt!

Jag kan meddela att jag och Carro2 ska till Vegas den 2-4 September! Det ska bli sÄ jÀvla roligt.
Vi började kolla runt lite igÄr och hittade en sÄn jÀvla bra deal att vi var tvugna att boka.
Jag kommer inte ihÄg vad hotellet hette men sökte lite och jag tror att det var detta




Återkommer om det skulle vara fel.
Vi Äker dit pÄ fredag morgon och sen pÄ dagen dÀr sÄ ska vi pÄ nÄn hÀstgrejsimojs dÀr vi ska rida.
Var typ 10 Är sen jag red sÄ vi fÄr vÀl hoppas att jag inte dör..

Sen pÄ kvÀllen ska vi gÄ ut. och samma lördagkvÀll och sen pÄ söndagkvÀll Äker vi hem.

Och jag har ju sagt till Culturalcare (organisationen jag Äkt hit med) att jag vill Äka hem den 5, 6 eller 7 september och fÄr jag min biljett den 5 sÄ kan det bli lite tajt, men det blir nog bra.


Jag kan inte fatta att det Àr bara typ 2 mÄnader kvar...
Vart har tiden tagit vÀÀÀÀgeeen....


Snart ska jag Äka och hÀmta Zach och Elise!
Och ikvÀll har dom swim meet.



En bild pÄ mig och Josse frÄn helgen.

Kommentarer
Postat av: Vivi

Hej! SÄ roligt för er att Äka till Las Vegas! Ja sÀger det samma, vart tog tiden vÀgen? Snart kommer du hem, ska bli sÄ kul! kram ta hand om dig!

2011-06-30 @ 07:57:03

Kommentera inlÀgget hÀr:

Namn:
Kom ihÄg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0