28 Juni 2011--18:54

Slutade för snart en timme sen och nu ligger jag och  ska kolla pÄ The Bachelorette!
Jag Àr nervös...
För er som Àr insatta sÄ kommer Bentley tillbaks idag.....


Över till nĂ„tt annat.Jag har ju inte vart sĂ„ bra pĂ„ att uppdatera den sista tiden.
Jag har haft fullt upp.
Jobbar mer pÄ dagarna eftersom barnen har sommarlov och pÄ helgena har jag fullt upp med att ha kul!

Tiden bokstavligen ringer ivÀg.
Jag har typ 70 dagar kvar hÀr innan det Àr dags för mig att Äka tillbaks till Sverige.
En del av mig tycker att det ska bli kul och den andra delen Àr livrÀdd...


Och snart Äker Josse och Carro1 hem ocksÄ..Kommer bli jobbigt Àven det.


Har tillbringat lite tid idag och lagt upp massa bilde prÄ facebook.
Men det Àr ju alltid sÄ att man lÀgger upp dom som man ser nÄgorlunda normal ut pÄ.

SÄ hÀr tÀnkte jag lÀgga upp bilderna som fÄr mig att skratta...















Och nu för sÄg jag för första gÄngen att alla bilderna var frÄn samma dag....kanske blev ett glas vin flr mycket.....




Nu ska jag kolla klart pÄ The Bachelorette och sen förmodligen trÀffa upp josse och carro1

Kommentarer
Postat av: vivi

kram sÄ kul att se bilder! kram kram Mims

2011-06-29 @ 08:48:29
Postat av: lovisa

NÀÀe! NÄgra var frÄn lördag och Lime frÄn söndag. Vi sov ju med klÀderna pÄ, remembaahh!?!?

2011-07-21 @ 10:13:32
URL: http://lovoos.blogg.se/

Kommentera inlÀgget hÀr:

Namn:
Kom ihÄg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0