17 Juni 2011--14:03

Kom nyss in, har legat ute vid poolen ett litet tag.
Idag trodde jag att jag skulle ha en lugn morgon eftersom mormorn skulle ta in barnen till SF.
Jag vaknar vid 8 tiden och gÄr upp och sÀtter mig och kollar pÄ nÄn film med Elise och Tanner.
Sen vid 8:30 sÄ fÄr jag ett sms av min vÀrdmammas kompis dÀr hon undrar om jag vet att barnen har fotografering med deras swimteam idag.
Nej det visste jag inte..
Sen smsade jag tillbaks och frÄgade nÀr det började och till svar fick jag:
9 men var dÀr 8:45..
niiice.
Tanner hade inte ens Àtit frukost sÄ det blev en macka i bilen och pÄ med deras simklÀder och sen ivÀg.
Kom precis i tid men sen sÄ var det massa lappar som skulle fyllas i hit och dit men 9:20 sÄ var allt klart och vi Äkte hem.

Sen Äkte jag ivÀg och köpte frukost och nÀr jag kom tillbaks sÄ skjutsade jag mormorn, elise och tanner till bart stationen och sen vart jag tvungen att Äka tillbaks till deras simclub, dels för att sÀtta upp en stor lapp om sleepover och sen för att skriva i att tanner inte ska vara med pÄ en simgrej i helgen.
Sen Äkte jag hem och la mig framför poolen.
Vaknade till av att jag var irriterad för att det var nÄtt ljud som störde mig, sen inser jag att det Àr min hals som lÄter..

Men kan meddela att min fot Àr mycket bÀttre.
Jag haltar inte lÀngre och det har lÀkt vÀldigt bra!
Mina ögon Àr ocksÄ bÀttre och halsen med, Àven om den svider lite och sÄ pÄ morgonen men det har vÀl ingen dött av..


Om nÄgra timmar ska jag hÀmta upp mormorn och barnen vid barten och sen ska jag vÀl jobba nÄgon timme och sen Àr jag off.
Jag, josse och carro1 ska till Berkely ikvÀll, nÄgon som firar att det Àr 6 mÄnader kvar till hans födelsedag...Det borde vi böjra med i sverige ocksÄ!



Detser ut som om det fattas tÀnder i min mun..

Kommentarer

Kommentera inlÀgget hÀr:

Namn:
Kom ihÄg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0