14 Juni 2011--22:42

Kan meddela att jag Ă„terigen lever.
Min fot Àr bÀttre och jag behövde inte sy..
Det Àr dock inte det lÀttaste att gÄ men det funkar.
Fast jag har gÄtt och dragit pÄ mig en förkylning sÄ min nÀsa Àr tÀppt och halsen gör ont nÀr jag svÀljer.
För att inte nÀmna att mina ögon Àr svullna, rödsprÀngda och gÄr inte att öppna pÄ mornarna för att det Àr sÄ mycklet gÀck (blörk)
Men det ena ögat har blivit bÀttre nu sÄ jag hoppas att jag vaknar upp imorogn och att det andra ögat Àr bÀttre ocksÄ.

TÀnkte komma med en roligare uppdaering men har 0 energi för tillfÀllet.



IgÄr fyllde i allafall min Àlskade syster Är! Det kÀndes trÄkigt att jag inte kunde vara i Sverige och fira med henne, men det kommer ju fler födelsedagar! :)

Kommentarer
Postat av: sarahrthoirselll sisisiisis

maybe babe... :D

2011-06-18 @ 19:48:48

Kommentera inlÀgget hÀr:

Namn:
Kom ihÄg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0