11 Juni 2911--

jG KEVER, VI VAR UTE IKVÄLL OCH JAG VAR POÅ SÅ BRA HUMÖLR ATT JAG FICK FÖR MIG ATT HJOPPA ÂŽ, VIKET INT VAR EN BRA IDÉ eftersom det tydligen var glas dĂ„Ă€r. dÂŽsĂ„ jag blodde ner halva stĂ€llet , dom kom med mopp, jag har aldrig sett sĂ„ mycket blod.
ont Àr bara förnamnet av vad det görjust nu.
jag borde förmodligen sy,
det Àr dett sÄnt sÄr som hade fÄtrt mig att Äka till sjukhuset om jag vart i sverige.
men hÀr kostar ju alllt en förmögenhet sÄ det Àr bara att anvÀndaf egen nÄl ovh trÄd...nee skoja, jag ska itll sjukhuset imorgon efter att jag har jobbat om det inte Àr bÀttre (vilket det inte komme rvgara för jag ser redan nu hurt dupt det Àr)
jag ohcm massa mysida tjejet var pÄ BBQ ikvÀll.
pudss dÄ
'
ska uppdatera med bilder men josse har bilderna.
im fucking starviiiiiiing
och sĂ„ hR JAG TOTAKT FASTNAT POÅ BRITNEY SPEARS NYA NLÅT CRIMINAL.....

Kommentarer
Postat av: PALLISH

Ajj dÄ, hoppas det Àr bÀttre..

Stavningskontroll kanske ibland...

2011-06-11 @ 12:01:28

Kommentera inlÀgget hÀr:

Namn:
Kom ihÄg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0