25 Juli 2011--10:15

Är pisstrött, sovit sjukt dĂ„ligt inatt.
Mardrömmar.
SĂ„ irriterande.
Vaknade vid 6 imorse och kunde inte somna om pÄ ett bra tag.
Och sen vaknade jag vid 8 sÄ dÄ gav jag upp.
Nu ligger jag och kÀnner mig seg.

Och sÄ saknar jag mina smÄ pluttisar, men dom kommer hem pÄ lördag sÄ det Àr bra!
Kan inte fatta att jag snart kommer Äka ifrÄn dom och inte se dom varje dag.
Inte fÄ gosiga godmorgon kramar av lissie..
Kommer bli sjukt jobbigt..


Iallafall, snart kommer C2 hit, dÄ ska vi sola lite.
Jag ska ta det lite lugnt för jag brÀnde mig lite i knÀvecken och lite pÄ rumpan igÄr.
Sjuka stÀllen att brÀnna sig pÄ men jag var vÀl inte allt för noggrann med solkrÀmen.


Nu ska jag ringa och hetsa carro.



Kommentarer

Kommentera inlÀgget hÀr:

Namn:
Kom ihÄg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0