24 Juli 2011--11:54

I fredags var jag, elin och carro i berkely, det var jÀttekul fast jag saknade carro1 och josse ett tag dÀr.
Vaknade i lördags och hade ont pÄ sidan av benet och inser att jag har sovit pÄ en tÀndare och en sked (!)
Sen Äkte jag och carro och Ät brunch pÄ Chow's, det blev en cobb sallad för min del (utan bluecheese ofc)
Sen skjutsade jag hem carro och Äkte sen hem till mig och sov tills carro och elin dundrade in och vÀckte mig.
Sen vart det lite poolhÀng och igÄr kvÀll gick vi pÄ bio och sÄg Friends With Benefits, jÀtte rolig var den!


Inatt har jag sovit sÄ sjukt dÄligt, mardrömmarna har avlöst varandra iprincip.
Dom handlade om att jag ska Ă„ka tillbaks till Sverige snart..
I ena drömmen drömde jag att nÄgra av dom andra aupairerna hÀr skulle flytta till Seattle och jag fick panik för dÄ ville jag ocksÄ det och det var för lite tid att Àndra sig innan jag skulle tillbaks till sverige och sen sÄ var jag i seattle och det var sÄ rörigt och regnigt och jaa...


Sen drömde jag att jag kom tilllbaks till Sverige och alla var sÄ konstiga och förstog ingenting och jag fick panik...


Kul för er att lÀsa om mina drömmar, mÄste vara vÀldigt ointressant men kan ju sÀga att drömmen slutade med att jag fick ett utbrott.
Sen vaknade jag av att hunden hÀr försökte öppna min dörr (!!!!!!!!!!!!)


Nu ligger jag och vÀntar pÄ att seg carro ska pallra sig hit sÄ vi kan börja sooola och baaadaaaaaa.
Jag mÄste ju fixa lite fÀrg innann jag kommer hem liksom..



Kommentarer
Postat av: Vivi

hm hur kommer det sig att du somnar pÄ en sked och en tÀndare??????? Ja sola pÄ nu.....vi Àr sÄÄÄ bruna....kram

2011-07-24 @ 23:16:48

Kommentera inlÀgget hÀr:

Namn:
Kom ihÄg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0