21 Juli 2011--16:33

Kollade nyss pÄ The Bachelorette.
Det börjar nÀrma sig finalen, dom var pÄ hometown daterna.
AllltsÄ hon mÄste vÀlja constantine eller ben.
JP Àr sÄ ful och sliskig.
I allafall sÄ grÀt jag mig typ igenom alla 90 minuter..
Vet inte riktigt vad det Àr för fel pÄ mig.
Kan ju skylla lite pÄ att jag Àr förkyld och min nÀsa Àr tÀppt och jag Àr allmÀnt trltt men resten vet jag inte vad jag ska skylla pÄ.

Min svenska skenar ocksÄ mÀrker jag men jag orkar inte lÀsa igenom och korrekta.

Idag isÄg jag att om mindre Àn 50 dagar kommer jag sitta pÄ ett flyg hem tillbaks till Sverige.
Det hÀr kommer aldrig mera vara mitt hem, jag kommer aldrig mer sova i den hÀr underbara sÀngen (lÀtt den skönaste sÀng jag nÄgonsinn sovit i)
En ny person kommer ta över mitt rum.
En ny person kommer fÄ gosa med mina barn varje dag.
Jag kommer inte bara kunna ta bilen in till San Francisco.
Jag kommer inte kunna gÄ ut i San Francisco.
Jag kommer sakna sÄ jÀvla mycket och det kommer göra sÄ jÀvla ont att sÀga heldÄ till familjen.
Kommer sakna att sitta och gosa med Elise i soffan och titta pÄ barnshower med henne.
Och jag kommer sakna nÀr alla barnen Àr pÄ sÄ bra humör att det kÀnns som att livet inte kan bli sÄ mycket bÀttre.

Hur kunde ett Är gĚsÄhÀr fort?
Hur kan jag bara ha drygt en mÄnad kvar???????

Just nu kÀnns det jÀtte jobbigt att behöva Äka hem för det kÀnns som om sÄ mycket kommer vara annorlunda.
Elller sÄ Àr det kankse det jag Àr rÀdd för, att inget kommer ha Àndrats. DÄ komemr jag dö.



Berkely Marina



Utsikt över SF frÄn TwinPeaks



Grizzly Peak


Grizzly Peak

Kommentarer
Postat av: Vivi

Hej, jo hÀr har det förÀndrats, ett vÀxthus har kommit upp, kontoret har flyttats ner, vÀxterna Àr större, hunden och Peter med.....hahaha ja kramkram

2011-07-22 @ 10:25:47
Postat av: Pallish..

Förtal pÄ webben, detta kommer kosta...

2011-07-23 @ 13:37:13
Postat av: Vivi

kosta vad? du har nÄgra veckor pÄ dig att hinna förÀndra.......Pallish

2011-07-24 @ 18:45:29
Postat av: sofie

mamma, det var inte riktigt det jag syftade pÄ nÀr jag menade förÀndring men det Àr ju kul att veta att nšÄtt har Àndrats hemma :) jamen palle, jag Àr ju hemma om nÄgra veckor sÄ det Àr bara upp till bevis dÄ ;)

2011-07-24 @ 20:52:38

Kommentera inlÀgget hÀr:

Namn:
Kom ihÄg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0