20 Juli 2011--11:46

Just nu kÀnns typ ingenting kul..
Josse och carro Äkte till San Diego för att sedan dra till NYC och sen hem till Sverige..
Jag hatar verkligen att sÀga hejdÄ..

Det kÀnns ensamt nu Àven om jag fortfarande har underbara mÀnniskor kvar hÀr..

Det börjar nÀrma sig för mig ocksÄ, typ 50 dagar kvar sen Àr jag hemma i Sverige.
Kommer bli delvis skönt men jag vet att jag kommer sakna Sf sÄ sjukt mycekt.
Och barnen.


IgÄr var jag, Elise,Tanner och Alex pÄ Giants game och sen skjutsade jag dom till SFO (flygplatsen)
Dom skullle till Boston.
Nu Àr det alltsÄ med andra ord vÀldigt tomt hÀr hemma.
Bara hunden som springer runt..
Min vm Àr fortfarande hÀr men hon jobbar ju pÄ dagarna.


Tiden gÄr sÄ fort men ÀndÄ sÄ sakta, beroende pÄ hr man ser pÄ det..
Nu ska jasg i alla fall stÀda......
bilder har jag 0 ork att lÀgga upp..


Kan föresten meddela att jag har köpt en ny dator eftersom den gamla börjat surra och knaka (!) nÀr jag anvÀnder den, och sen sÄ har skÀrmen börjat lossna frÄn underdelen...

Kommentarer

Kommentera inlÀgget hÀr:

Namn:
Kom ihÄg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0