11 Juli 2011--11:17

Vart tar tiden vÀgen????
PÄ mÄndag drar Josse och Carro1.
Det kommer li jÀtte jobbigt.
Hatar att sÀga hejdÄ..
Och nÀsta person som Äker Àr jag..
Vet inte riktigt vart Äret har tagit vÀgen och det Àr sÄ mycket jag mÄste hinna med innan jag Äker hem..

I helgen har jag jobbat, bÄde fredag och lördag.
I fredags hade Josse och Carro avskedsfest i Berkely sÄ jag Äkte dit direkt efter att jag hade slutat.
Vi hade jÀttekul!
och pÄ lördagen skulle dom ut men jag trodde att jag skulle jobba jÀtte sent sÄ jag gosade ner mig i min sÀng och lÀste och höll precis pÄ att somna nÀr Denise skickade ett sms och sa att dom skulle komma hem vid 10:30 om jag ville hitta pÄ nÄtt..
DÄ fick jag vÀrldens beslutÄngest men det slutade med att jag stannade hemma och somnade vid typ halv 11.
Det visade sig vara ett bra val för pÄ söndagen nÀr jag vaknade sÄ kÀnde jag mig fortfarande seg frÄn fredagen.

Och nu Àr det mÄndag.
Jag sitter och Àter sushi och kÀnner att mina ben Àr spagetti..
Jag var pÄ gymmet imorse för första gÄngen pÄ nÄgra veckor.


Bilder frÄn i fredags:





Det Àr sÄ segt att ladda upp bilder sÄ orkar inte lÀgga in flera, lÀgger upp pÄ facebook instead.

Kommentarer
Postat av: vivi

fin du Àr, ska bli roligt nÀr du kommer hem! Du fÄr bestÀmma mat, ska jag gissa vad? kram Mamma

2011-07-12 @ 14:53:13

Kommentera inlÀgget hÀr:

Namn:
Kom ihÄg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0