5 Januari 2011--13:51

Imorse var ingen bra morgon.
Tanner och Zach hade bÄda vaknat upp pÄ fel sida om jag sÀger sÄ...
Dom fick ju varsin Tamagotchi igÄr..
Och dom har bara screentime fredag till söndag och tamagotchis rÀknas in i screentimen.
SÄ imorse nÀr jag talade om det sÄ blev det ett jÀÀvla liv kan jag meddela.
Tannner la sig pÄ golvet och grÀt att hans tamagotchi skulle hinna döööööö innnan fredag och zach var inte sÀrskilt glad han heller.
SÄ jag kÀnde mig som vÀrldens dummaste Àven om det inte var mitt beslut.

SĂ„Ă„ vad jag har gjort idag??
Sprungit och tagit hans om tamagotchisarna sÄklart..
Tar ju bara nÄgra minuter att fixa det sÄ slipper jag se tanners och zachs förtvivlade ansikten nÀr dom dör..
SÄ nu Àr jag babysitter Ät tre barn och tvÄ tamagotchis haha...


Nu ska jag snart Äka och hÀmta barnen och sen ska vi skjutsa zach till hans soccer practice.




Kommentarer
Postat av: sarah sisiiiiisss!!

HAHHHAAHHA fane vad kul sofie hahahahahah jna dör :D

2011-01-06 @ 01:44:49
Postat av: Jasmine

JAG SAKNAR DIG

2011-01-06 @ 20:46:33

Kommentera inlÀgget hÀr:

Namn:
Kom ihÄg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0