27 Januari 2011--22:56

TrÀffade Malene och hon hade ocksÄ  lite smÄpanik, om inte annat sÄ fick hon det nÀr jag började rabbla upp allt.
SÄ vi satt och pratade och planerade och nu Àr jag sÄ inne pÄ det hÀr med att planera.
Dock Àr det lite jobbigt att klockan Àr för mycket, jag borde sova för jag kommer vara sÄÄÄ trött imorgon..
Men kan inte riktigt stÀnga av datorn Àn..
VÀntar delvis pÄ att grejen pÄ datorsladden ska bli varm och vÀra mina fötter som har blivit kalla..

Mamma jag skulle vilja veta vilket flygbolag sarah kommer Ă„ka med.
Jag försöker nÀmligen planera mina nÀrmaste 7 mÄnader.
Imorgon ska jag skjutsa barnen till skolan som vanligt oich sen Äka och trÀffa amanda och pÄ kvÀllen ska jag trÀffa malene, vi ska planera mera.
YEEY.
TrÄkig fredagskvÀll kankse ni tycker.. EEEHHH NEEEJ jag blir helt exhalterad över att jag har hittat nÄn som faktiskt ocksÄ vill planera 7 mÄnader i förvÀg.
SÄ det ska vi göra imroogn, tÀnkte hyra film och köpa sushi ocksÄ.
SÄ det blir en mys/planerings kvÀll..


Älskar att allt turns out sĂ„ bra.
NÀsta gÄng jag fÄr panik sÄ ska jag bara tÀnka att everything happens for a reason.



Eftersom jag vet hur trÄkigt det Àr att lÀsa en blogg utan bilder sÄ lÀgger jag upp en gammal bild frÄn Maj 2007, jag hade precis fyllt 17 och vi var pÄ RixFm eller NRJ festivalen tror jag....

Kommentarer

Kommentera inlÀgget hÀr:

Namn:
Kom ihÄg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0