27 Januari 2011--18:00

Imorse var det en riktig mysmorgon.
NÀr jag gick upp sÄ fann jag tanners och zachs sÀngar tomma.
Dom var pÄklÀdda och hade redan Àtit frukost.
Sen byggde dom lego.
Även elise var ovanligt effektiv imorse, jag behövde inte be henne skynda lite en Ă€ndaste gĂ„ng.

NÀr vi borstade hennes hÄr "rÄkade" hon ramla över mig.
Hon var pÄ sitt skratthumör vilket verkligen Àr hennes bÀsta!

Sen skjutsade jag dom till skolan och sen Ă„kte jag till gymmet.

Sen hem och fixade lite grejs och sÄnt och sen hÀmtade jag dom igen och för ett tag sen sÄ slutade jag.

Elise sa nÄgra sÄ sjukt roliga grejer idag, jag hade vÀldigt svÄrt att hÄlla mig för skratt.
Jag satt och vek tvÀtten och helt plötsligt sÀger hon:

E:You know that 2 girls can marry each other but not 2 boys?
S: why can't 2 boys marry each other?
E: eeeeh because it's the girls who get the babies of course!
The boys can't get any babies together and people want babies!
S: okay.
E: And when you marry one person you can't marry the other person at the same day.
S: wait, so you can marry more than one person?
E: yes, of course! Just not at the same day, you have to wait until you get your baby out, then you can marry the other guy.
otherwise your babies will be twins and youwill say annaa and the girl will say: ehm, im not anna, she is.
Cause everyone will look the same.



FörstÄr ni att jag höll pÄ att dö av garv eller?
Men nu lÀrde ni er ett och annat ;)

Nu ska jag Àta sushi och sen ska jag möta upp Malene

Kommentarer

Kommentera inlÀgget hÀr:

Namn:
Kom ihÄg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0