24 Januari 2011--11:59

Ibland kan allt kÀnnas sÄ bra.
IllamÄendet gick över igÄr föresten.

Imorse vaknade jag och kÀnde NEEEJ.
Gick upp och vÀckte Elise och sen satt vi och Ät frukost.
Hon var jÀtte gosig sÄ hon satt och halvlutade sig pÄ mig.
DÄ blev jag pÄ bÀttre humör.
Sen vÀckte jag killarna.
VÀcker dom lite senare för dom Àr mycket snabbare.

Sen Ă„kte jag och droppade av barnen och sen till gymmet.
Efter det Äkte jag och köpte broccoli som jag har Àtit till lunch nu med italienska köttbullar.

Jag Àr shoppingsugen sÄ jag funderar pÄ om jag ska Äka till walnut creek en snabbis eller om jag ska försöka hÄlla i pengarna...

Har precis kollar klart solsidan som jag förövrigt Àlskar..



Kommentarer

Kommentera inlÀgget hÀr:

Namn:
Kom ihÄg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0