24 Januari 2011--20:34

Kom hem frÄn gymmet för ett litet tag sen och har nu Àtit middag.
Underbart gott.
Kyckling och lite pasta.
Nu sitter jag och kollar pÄ hm.se pÄ heminredningsgrejer.
SĂ„ kul.
LÀngtar tillls jag kommer flytta hemifrÄn sen.
Kul att fÄ bestÀmma hur man vill ha allt.

Kan inte slÀppa dom dÀr skorna jag sÄg pÄ nelly.com...
Jag funderar pÄ att bestÀlla hem dom..(sverige-hem)
Dom kostade ju likosm bara 300 kr..
Det Àr ju ingenting.
Ok med dig mamma???
tÀnkte kolla innan jag bestÀller eftersom jag inte Àger nÄgra svenska pengar sÄ att sÀga...hÀhÀ


Nu sitter och och vÀljer ut bilder jag ska skriva ut och fixa lite.
Kul att ha som minne sen om (nÀr) min dator kraschar.

KÀnner att en liten huvudvÀrk kommer smygandes.
Men kÀnns inte som att det kommer utvecklas till en mördarhuvudvÀrk sÄ inget att lÀgga energi pÄ.
Men dock sÄ var det tydligen viktigt för mig att dela med mig av det.....




Next episode of Gossip Girl, Season 4 Episode 12, "The Kids Are Not Alright," will air in the US today.

njsdfiegnrigmrifmroifoir VEM FAN ORKAR VÄNTA????? hAR VÄNTAT I EN EVIGHET REDAN.. JÄVLA JULUPPEHÅLL..



Det hÀr inlÀgget har tagit mer Àn en timme att skriva för att jag hÄller pÄ med 345 andra saker samtidigt..
Nu sitter jag inne pÄ ikeas sida och lÀgger massa saker i kundvagnen..
Jag Àr tydligen efterbliven.
Det var först idag jag insÄg att man kan shoppa online dÀrifrÄn..


 


Kommentarer

Kommentera inlÀgget hÀr:

Namn:
Kom ihÄg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0