23 Januari 2011--22:45

Hur illa jag mĂ„r just nu pĂ„ en skala frĂ„n 1 till 10 sĂ„ skulle jag nĂ„g sĂ€ga 9 Âœ.
Kan börja med att berÀtta om dagen.
Segade första halvan och andra halvan Äkte jag till Malene.
Vi hyrde film.
Easy A (igen) men hon hade inte sett den och den Àr rolig.
Och sen hyrde vi Valentine's Day.
Den var vÀl sÄdÀr..
Sen helt plötsligt sÄ blrjar jag mÄ sÄ jÀvla illa.
Mitt under filmen.
Men det gÄr över nÀr jag dricker lite avslagen cola och Àter en apelsinklyfta.
Sen Äker jag hem och nu kom illamÄendet tillbaka.
Och jag Àr orolig för att jag kommer spy.
Alex har sagt att det lÀtt blir stop i toaletterna hÀr..
Och en spya lÀr ju inte vara det bÀsta.....
Men fÄr försöka somna, det brukar ju gÄ över dÄ..

Imorgon Àr det vafnlig mÄndag.
Tillbaks till rutinerna.
Jag tycker om rutiner.
Ibland.
Jag tycker om nÀr jag har det som jag vill utan att nÄgon annan pÄverkar mina rutiner.
Men ofta blir det ju lÄngtrÄkigt med samma sak hela tiden och dÄ Àndrar jag bara mina rutiner.
Blir dock galen om nÄgon annan Àndrar mina rutiner pÄ nÄtt sÀttt som i nte Àr ok.
Nu fÄr jag det ju att lÄta som om jag inte klarar av en Àndring i schemat, det Àr inte samma sak.
Ändringar i schemat Ă€r helt ok.
ÀÀÀh nu svammlar jag bara...
Jag kankse hÄller pÄ att bli ritkigt magsjuk och att det Àr den som pÄverkar..
kanske lite feber pÄ g ocksÄ..
nu fortsÀtter jag ju...


btw sÄ vÀgrar min iphone att ladda ner appar..
det gör mig galen.
det stÄr att det Àr installed men inte gÄr det att anvÀnda dom.
ikonerna har inte ens kommit upp, det Àr bara den grÄa, fyrkantiga rutan med waiting under.
SÄ nu har jag 6 sÄnna..
KULIJULI...

Imorgon kommer jag ringa dig mamma, just so you know.
Kommer förmodligen ringa mitt i middagen men svara ÀndÄ.
puss

Kommentarer

Kommentera inlÀgget hÀr:

Namn:
Kom ihÄg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0