21 Januari 2011--08:56

Ligger i sÀngen och döööör av uttrÄkning..
Har en dag off frÄn gymmet..
Har ju hört att det inte Àr bra att trÀna 7 dagar iu veckan...
TrÄkigt vÀrre.
KÀnns liksom som att man inte gör nÄgon nytta alls.
Fast jag kÀnner i mina ben att dom Àr helt slut och jag kÀnde av lite smÀrta i mina knÀn igÄr sÄ antar att det Àr bra att ta det lugnt en dag..


IgÄr nrÀ jag slutade jobba sÄ Äjte jag till nÄgra vÀnner till familjen och passade deras barn.
Fixade middag och sen kollade vi pĂ„ American Idol och sen lĂ€ste jag saga för den yngsta och sen sov alla sĂ„ dĂ„ satt jag och kollade pĂ„ 2 and Âœ men.
Lagom soft.
Sen Ă„kte jag hem och somnade direkt.

Imorse var jag seg.
Men Tanner och Elise var redan uppe nÀr jag gick upp, dom hade tagit pÄ sig klÀder och bÀddad sina sÀngar och höll pÄ att fixa sin frukost.
Älskar nĂ€r dom gör det.
Och dom var Àven pÄ superbra humör.
Älskar sĂ„nna mornar.

Sen nÀr Elise var klar med allt sÄ lÀste hon lite för mig och sen berÀttade hon att hon FAKTISKT hade saknat mig igÄrkvÀll nÀr jag inte var hemma.
Hon ÀrsÄ gosig.


Nu ska jag försöka fördriva tiden lite.
Ska kolla pÄ Greys Anatomy.


Kommentarer

Kommentera inlÀgget hÀr:

Namn:
Kom ihÄg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0