19 Januari 2011--20:52

Kom hem frÄn gymmet för lite mer Àn en timme sen.
FÀrgade mitt misslyckade hÄr sÄ nu kommer det förmodligen vara mindre misslyckat imrogon nÀr jag vaknar.
Dock kan det ju vara grönt..
Med min senaste tur nÀr det gÀller fÀrgning..
Men just nu ser det ganska bra ut, men det Àr ju fortfarande blött..
Åt middag och sen ville elise lĂ€sa lite för mig.
SÄ vi satt i min favoritfÄtölj, det var mysigt, jag höll nÀstan pÄ att somna.
Sen frÄgade jag om hon sÄg nÄtt annorlunda med mig.
Yes, your hair is darker..
And your eyebrows is kind of bigger...

Haha sÄ antar att det Àr dags att noppa mina ögonbryn nÀr en 6 Äring lÀgger mÀrket till det..

Sen frÄgade jag Tanner samma sak och han svarade:
Yes, you coloured it darker! FINALLY!!

Roliga dom Àr..
Nu ligger jag i sÀngen och mina ögonlock jobbar inte med mig kan jag sÀga.
LĂ€r somna tidigt.
Skönt att vakna upp utvilad.


Btw, idag kollade jag pÄ aftonblader tror jag det var och dÀr var det nÄn lÀnkad sida elelr nÄtt dÀr man kunde rÀkna ut sitt kroppsfett.
Det stog att sidan inte riktigt var tillförlitlig..
Och det hopppas jag verkligen för det stog att jag skulle ha 92 % kroppsfett..
KÀnnns vÀl liiite mycket om jag fÄr sÀga det sjÀlv..




Älskar den hĂ€r serien..
Kommer ihÄg en gÄng nÀr vi var pÄ vÀg till skolan, typ 2 Är sen.
SÄ satt vi och lÀste metro och den som var med dÀr var sÄ jÀvla rolig att jag grÀt av skratt.
Och jag har försökt hitta den för den var sÄ klokren.
Kunde inte sluta skratta.
Jag kommer ihÄg att jag hittade den i min vÀska nÄgra veckor senare och började asgarva igen..



Kommentarer
Postat av: vivi

ja visst Àr det kul, nÀr man hittar sÄnt dÀr som man bara tokskrattar Ät! I dag Äker jag till SÀlen med vanliga gÀnget, kram pÄ dig, Àlskar dig gumman! Mims

2011-01-20 @ 08:01:43

Kommentera inlÀgget hÀr:

Namn:
Kom ihÄg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0