19 Januari 2011--10:10

Solen skiver och det Àr typ 15 plus..
Om ni undrade..

Imorse var ingen bra morgon.
Jag var helt död.
Ville verkligen inte lÀmna sÀngen..
Alarmet ringde och det första jag tÀnkte var :Varför fgick jag ingen förvarning??????
Tvingade mig sjÀlv upp ur sÀngen och gick och vÀckte barnen, som vaknade enkelt..
Men i köket sÄ sÀtter sig Elise pÄ golvet och sÀger att hon inte gillar de nya flingorna jag köpt.
Jag fattade ingenting.
Hon har Àtit dom huur mÄnga gÄnger som helst, och hon har tillochmed frÄgat mig förut om jag kunde köpa just dom..
Men hon hÄller fast vid att hon inte gillar dom alls.
Jag sa Ät henne att hon fick vÀlja i alla fall.
Hon hade totalt 4 olika sorter att vÀlja pÄ.
Tillslut valde hon en av dom jag köpte.
Tror bara att hon vaknade pÄ fel sida.
Ska bli spÀnnande att se imorogn om hon har glömt bort att hon inte gillar dom..

Sen Äkte jag och slÀppte av alla vid deras skolor och sen Äkte jag till gymmet.
Det var inte sÄ kul idag.
Det var inte jobbigt men det var bara trÄkigt.
KĂ€nde typ..
öööööööh.........
KÀndes inte ens skönt efterÄt nÀr jag var klar.
Men bra att jag var dÀr i alal fall.
Hoppas det kÀnns roligt imorgon...


Det kÀnns som om min grammatik och stavning Àr helt Är helvete..
MÄste ofta tÀnka efter typ hur ord stavas..
Irriterande vÀrre.
Nu ska jag ta en powernap hade jag tÀnkt.

Kommentarer

Kommentera inlÀgget hÀr:

Namn:
Kom ihÄg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0