18 Januari 2011--19:29

Idag nÀr vi Äkte till Elises ballet och nÀstan Àr framme sÄ sÀger tanner att han kommmer spy.
Panik pÄ den..
Vi kommer fram och jag skickar ut honom ur bilen och sÀger Ät honom att andas..
Jag hittar ingen pÄse..
Sen rapar han 2 enoooorma rapar och dÄ blev jag lugn för jag insÄg att det mÄste ha vart det som fick honom att mÄ illa...
Sen hoppade han runt som vanligt.
Tackochlov..
 

Denise lagade en sjukt god kycklingcurry gryta till middag sÄ nu Àr jag prooooppppmÀtt...

Och nu ligger jag och kollar pÄ The Bachelor..
Jag förstÄr inte varför folk ansöker till sÄnna program..
Verkligheten kommer ju inte vara sÄ sen Àven om han hittar nÄn..
Och tjejerna Àr ju helt sjuka..
Det Àr den ena superduper romantiska dejten efter den andra och alla tjejer som han har vart pÄ ensamdejter med Àr kÀra i honom, ALLA har grÄtit..
Är det ett normalt beteende?
Vem utsÀtter sig för nÄgot sÄnt nÀr man vet att han dejtar 16 andra tjejer samtidigt...
Herregud..
UnderhÄllande Àr bara förnamnet!


Kommentarer

Kommentera inlÀgget hÀr:

Namn:
Kom ihÄg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0