17 Januari 2011--15:15

Solen skiner idag och jag var tvungen att köra med fönstret nedvÀvat idag för det blev sÄ varmt i bilen.
Ok, inte dödsvarmt men för varmt för att det skulle vara bekvÀmt..
Antar att jag kan packa ner vinterjacka, mössa och sÄnt om det fortsÀtter sÄhÀr.
Hade anvÀndning av den totalt 2 veckor.
Nice.
Underbart att ha sÄ bra vÀder i januari.

IgÄr var jag och Malene pÄ bio.
Vi sÄg Country Strong.
Den var bra.

Jag hade btw bara pÄ mig en tunn lÄngÀrmad och sen en tunn vÀst utan att frysa..
Faaaantastiskt..

Sov ut imorse, underbart.
Sen Ă„t jag frukost och sen Ă„kte jag till gymmet.
DÀr det var sÄ jÀvla varmt.
Vet inte om det bara var jag eller om det var nÄtt fel med ACn eller nÄtt.
Jag hölll pÄ att dö i alla fall.
Och det blev ju inte bÀtttre nÀr man hade vart dÀr ett tag heller om jag sÀger sÄ.

Powerwalkade i 30 min och sen cycklade jag i 30 opch sen körde jag mage och armar.
Om jag inte har vÀrldens trÀningsvÀrk i magen imorgon sÄ förstÄr jag faktistk ingenting..

Nu funderar jag pÄ att antingen ta en powernap eller Äka till Target och köpa ett hopprep...




Kommentarer

Kommentera inlÀgget hÀr:

Namn:
Kom ihÄg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0