13 Januari 2011--12:51

Jag kan ju sÀga tt jag hade rÀtt om morgonen..
Jag hade jÀttesvÄrt att gÄ upp och det hela blev förmodligen Ànnu jobbigare eftersom jag har vart sÄ Äigg de senaste mornarna..
Gick i alla fall upp till slut för att vÀcka barnen.
Elise var omljlig att vĂ€cka, jag blev nĂ€stan lite orolig dĂ€r ett tag men efter 10 minuter (!!!!) sĂ„ BÖRJAR hon vakna till.
Har aldrig vart med om det tidigare, hon brukar gÄ upp direkt utan problem.
SÄ hoppas hon inte hÄller pÄ att bli sjuk eller nÄtt.
Sen gick hon i alla fall upp, satte sig pÄ golvet i köket och började grÄta för hon inte tyckte om nÄgon av flingorna som fanns.
Sen blev det gallskrik och sÄnt..
Mindre roligt.
SÄ hon fick gÄ in pÄ sitt rum om det tog ty 20 min för henne innan hon lugnade ner sig..
Sen sa hon förlÄt och var jÀtte ledsen för att hon hade vart loite av en dramaqueen.
Men jag förstÄr ju henne, det Àr inte alltid kul att behöva bli upptvingad pÄ mornarna och ivÀgskjutsad till skolan nÀr man hellre vill sova..

Jag som hade bestÀmt mig för att Äka och trÀna bytte om till trÀningsklÀder och nÀr jag slÀppte av elise sÄ sprang jag med henne in för dom hade vikarie och dÄ kÀnde jag att jag blev sÄ sjukt anfÄdd och min hals började svida..
KÀnde halvpanik och blev asirriterad för insÄg att om jag blev anfÄdd av att springa 5 meter sÄ skulle jag aldrig klara av gymmet.
SÄ det var bara att ge upp och hopppas att det Àr bra imorgon.
Blir sÄ jÀvla irriterad att jag inte kan bestÀmma sjÀlv nÀr jag vill trÀna uitan att jag mÄste anpassa mig efter min jÀvla hals....


SÅ nĂ€r jag kom hem sĂ„ fixade jag tvĂ€tten och duschade och sen sov jag i tvĂ„ timmar.
Sen tÀnkte jag Àta lunch, köpte kycklingsoppa.
Men det var tydligen tortillasmak och det var BÖNOR i..
SÄ det var bara att slÀnga och fick Àta varmakoppen sopppa istÀllet som jag hade med mig frÄn sverige..
Inte sÄdÀr jÀttegott faktiskt..


Nu ska jag lÀsa InTouch och sen om lite mer Àn en timme Àr det dags att Äka och hÀmta barnen.



Kommentarer

Kommentera inlÀgget hÀr:

Namn:
Kom ihÄg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0