12 Januari 2011--23:23

AlltsÄ vad gjorde folk innan Google????
Seriöst.
MÄste vara en av de bÀsta "uppfinningarna" ever.
Vet inte hur mÄnga gÄnger jag har blivit rÀddad i masssa olika situationer..
Är man oense om nĂ„got. googla fram rĂ€tt svar.
MÄste man veta ett ord pÄ ett annat sprÄk. googla.
mÄste man veta vem som sjunger en viss lÄt. googla.
mÄste man veta vart en person bor eller nummer. googla (ok eniro men ni fatttar poÀngen)
Idag googlade jag tex fram en lÄt som jag har hört nÄgra gÄnger men aldrig uppfattat vem det var som sjöng..
Dom hette Far East Movement och lÄten hette Rocketeer
ÖÖÖÖÖH tĂ€nkte jag typ först nĂ€r jag fick upp bandets namn..
KĂ€ndes ju lagom B.
Men sÄ var dom tydligen inte frÄn usa som jag först trodde..
Vad det nu egentligen har med det hela att göra..
Jag Àr trötttt och virrrar bara.


Det tog ju sÄklart mycket lÀngre tid Àn jag hade tÀnkt att lÀgga in lÄtarna sÄ nu Àr ag snart klar.


Mina ögon svider och nÄgot sÀger mig att jag inte kommer hoppa upp ur sÀngen imorgon...


Kommentarer
Postat av: Vivi

Snygg header! Jag gillar bilden pÄ dig och polisen! kram

2011-01-13 @ 09:25:13

Kommentera inlÀgget hÀr:

Namn:
Kom ihÄg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0