11 Januari 2011--17:33

NÀr vet man att man har tagit rÀtt beslut?
Visst det kan ju kÀnnas rÀtt och bra nÀr man har bestÀmt sig för nÄgot men det kan ju lika fort vÀnda och kÀnnas fel och osÀkert...
Och det Àr det jag kan tycka Àr jobbigt med beslut.
För Àven om det kÀnnns topppeeen just dÀr och dÄ sÄ kan jag aldrig lÄta bli att tÀnka om jag nÄgongÄng kommer Ängra beslutet..
Och det Àr ju lite jobbigt..
Speciellt nÀr man mÄste ta beslut varje dag.
Vissa Àr ju extremt enkla och sjÀlvklara medans andra kan vara lite klurigare...
Men det Àr vÀl sÄnt man fÄr leva med antar jag..

Det har vart en helt okej dag.

Lite smÄ incidenter men annars sÄ.

Dock sÄ Àr jag sÄ förkyld att det rinner ur ögonen hela tiden sÄ det ser ut som jag grÄter 24/7...

Men whattodoooo




Och förresten mamma, du frÄgade ju om jag ville ha nÄtt frÄn sverige..
Jaa ny mascara!
Dom har inte min hÀr, frÄga sarah, hon vet vilken jag anvÀnder..


Kommentarer
Postat av: Shorty&Myzan [two in one]

HEJ! :D

vi Àr tvÄ tjejer som precis har startat en ny blogg, vore jÀtte kul om du tittade in!

2011-01-12 @ 03:14:47
URL: http://shortyochmyzan.blogg.se/

Kommentera inlÀgget hÀr:

Namn:
Kom ihÄg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0