3 Februari 2011--11:32

Mamma det jag sa tilll sarah var pÄ skÀmt, sÄ du behöver inte fÄ panik..


Kom nyss hem frÄn gymmet.

NÀr jag vaknade imorse sÄ ville jag verkligen inte dit.

TÀnkte pÄ hur skönt det skulle vara att Äka hem och sova ett tag efter jag slÀppt av barnen.

Men jag tog pÄ mig trÀningsklÀderna och dÄ mÄste jag ju gÄ.

Och det var sÄ jÀvla skönt!

 

Har slÀngt in en maskin med tvÀtt i tvÀttmaskinen och medans jag vÀntar pÄ den att bli klar sÄ ska jag vika lite annan tvÀtt.

Kuul info vaa..

 

Sitter och Àter lunch.

nÄgra kalkonskivor, lite tortellini och 10000 minimorötter..

SÄ sjukt trÄkigt att Àta minimorötter nÀr man Àtit fler Àn 5...

 

IkvÀll ska jag förmodligen pÄ bio med Elin och Caroline, ska bli kul.




Eftersom ni vill att jag lÀgger upp bilder sÄ lÀgger jag upp den Ànda bilden som jag inte lagt upp tidigare.
Elise ritade den.
Jag frÄgade vad den förestÀllde och hon svarade:
HELL! Im painting hell for you sofie!
ME: ehm, okey... (visste liksom inte hur jag skulle reagera, blev lite paff)
elise: I just have to paint a sun and then im done!

Bra att man inte behöver oroa sig för att behöva gÄ runt och vara blek om man kommer till helvetet, det finns ju en sol dÀr ocksÄ!

 


Kommentarer

Kommentera inlÀgget hÀr:

Namn:
Kom ihÄg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0