27 Februari 2011--15:27

Imorse Äkte jag och Diana och Ät pÄ Noah's Bagels och sen skjutsade jag henne till Barten.
Sen Ă„kte jag hem och tog en liten nap.

IkvÀll Àr det aupair möte.
Vi ska kolla pÄ Oscars galan.
Mötet börjar 5 sÄ halv 5 ska jag hÀmta upp carrobarro.

Imorgon Àr det vanlig mÄndag och en dag nÀrmare tills min snutteplutt kommer hit.







Jag och caroline, spelar Word pÄ vÄra iphones, det Àr typ som alfapet, vÀldigt underhÄllande.
Jag vann ganska ÀverlÀgset den gÄngen..
Jag hade ingen bild attt lÀgga upp sÄ tÀnkte att nu kunde sÄ se dennna


Kommentarer
Postat av: vivi

Ville bara skicka en kram frÄn mig!!

2011-02-28 @ 08:10:24
Postat av: caroline

Hahaha, usch, det var fruktansvÀrt! Det var jag som tipsade dig om quit med din jÀvlel!

2011-03-07 @ 21:51:50
URL: http://carolinewrenno.blogg.se/

Kommentera inlÀgget hÀr:

Namn:
Kom ihÄg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0